Po přidání vybraného zboží do košíku, zvolte preferovaného dopravce a způsob platby.
Zboží zasíláme nejpozději tři pracovní dny od připsání platby na náš účet.
Zboží zasíláme kurýrní službou DPD, nebo Zásilkovnou, a poštovné při platbě předem činí 119 Kč, na Slovensko 249 Kč, při platbě dobírkou je příplatek 80 Kč (na Slovensko na dobírku nezasíláme!), a nenavyšuje se podle velikosti, ani váhy balíku (Výjimku tvoří zboží, u které je poznámka, že ho nelze objednávat s jiným zbožím).
Zboží odesíláme na adresu, která je vyplněna v objednávce! Na změny a úpravy objednávky uvedené v mailu bohužel nejsme schopni reagovat.
Zboží je také možné si po předchozí domluvě vyzvednout v naší prodejně v Hostomicích, kde je možné zboží uhradit v hotovosti.
Následně vám zašleme emailem zprávu, že jsme objednávku přijali.
Věříme, že zboží dorazí v pořádku a nepoškozené a budete si ho moci plnohodnotně užít a mít z něho radost. Pokud by s dodaným zbožím bylo cokoliv v nepořádku, vstupte do sekce "Reklamace vadného zboží" nebo "Vrácení zboží". Zde naleznete krátký kontaktní formulář, jehož vyplněním nás informujete, že je něco v nepořádku. V co možná nejkratším čase vás budeme informovat, jakým způsobem bude nejjednodušší danou situaci vyřešit k vaší plné spokojenosti. Všechny ostatní potřebné informace naleznete v "Reklamačním řádu".