S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče. Detailní nastavení

                  Tel.: +420 774 707 711    Email: rybabazar@gmail.com        

Novinky

arr3Pstruhové plandavky CORMORAN Nově naskladněné velké množství pstruhové plandavky značky Cormoran. Najdete na eshopu i kamenné... arr3VÝPRODEJOVÉ SADYNově také na prodejně různé výprodejové sady (háčků, nástrah, kaprových doplňků a jiné ).... arr3GUMOVÉ NÁSTRAHY RELAX Totální výprodej gumových nástrah relax různých velikostí, barev a typů pouze na kamenné prodejně...

Anketa

Jak se vám tyto stránky líbí?

Rádi Vám poradíme

RYBABAZAR.CZ
Tyršovo náměstí 164
267 24 Hostomice pod Brdy

Záruční podmínky

Záruční podmínky

Záruční podmínky

Spotřebitel (nepodnikatel) má nárok na 24 měsíční záruční dobu na nákup zboží v eshopu rybabazar.cz. Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 12 měsíční záruční dobu na nákup zboží v eshopu rybabazar.cz. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinnen po skončení záruční opravy zboží převzít. Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží. Záruka se tedy nevztahuje na běžné snížení kvality obalového materiálu vzniklého v důsledku užívání zboží. Na dárky zaslané ke zboží nelze výše uvedené uplatnit a nepodléhají reklamaci.

KONTROLA ZBOŽÍ PŘI PŘEVZETÍ

Kupující, při osobním převzetí od prodávajícího, zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů.

Kupující, při převzetí od přepravce, řádně a pečlivě zkontroluje stav zásilky (zejména počet balíků, neporušenost či poškození obalu) podle přepravního listu.

Kupující, v den převzetí zkontroluje kompletnost zboží, zejména překontroluje obsah a počet kusů, co obsahovat má. Veškeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě, při převzetí od přepravce je vyznačit v předávacím protokolu přepravce nebo kupující může převzetí zásilky odmítnout. Vždy je možné nesrovnalosti nahlásit na e-mail rybabazar@gmail.com, nebo přes kontaktní formulář. Dále v případě převzetí od přepravce doporučujeme přiložit fotodokumentaci poškození a obalu.Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však eshopu krabice.eu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

VÝLUKY

Porušením ochranné pečeti, informativní nálepky či sériového čísla se kupující vystavuje riziku zamítnutí reklamace, ledaže k poškození dojde při obvyklém používání. Pečeti a sériová čísla jsou nedílnou součástí zboží a nijak neomezují právo zákazníka zboží užívat a manipulovat s ním v plném rozsahu toho, k čemu je zboží určeno.

Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):

  • mechanickým poškozením zboží,
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
  • neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
  • poškozením způsobeným nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
  • poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí.

Tato omezení neplatí, pokud byly vlastnosti zboží, jež jsou v rozporu s výše uvedenými podmínkami, kupujícím a eshopem krabice.eu výslovně dohodnuty, vymíněny nebo prodávajícím deklarovány, případně je lze očekávat vzhledem k prováděné reklamě nebo obvyklému způsobu užití zboží.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NTMwYjIxND